جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
به نام نامیه حضرت دوست
هیچی نمیشه گفت، کاری نمیشه کرد
ما موندیم و حسرت ، ما موندیم و یه درد
کابوسِ هر خوابت ،وقتی دلت خونِ
آزادی تو این شهر، اسم یه میدونِ
هیچی نمیشه گفت، صداتو می بُرن
قانون و آدماش ، حقت رو میخورن
دلسرد و نا امید، ما همه همدردیم
تو نُطفمون مُردیم، کِی زندگی کردیم
دنبال کی هستیم؟ دنبال چی میریم؟
با وعده ی کلید، درگیر زنجیریم
کاری نمیشه کرد، تو گَله ی گرگا
همرنگ دلشورست ، فردای بره ها
سگ دو زدن تا شب ، سگ پرسه ها تا خواب
بین بد و بد تر، چه تلخه انتخاب
حرومه شادیمون، حرومه دل بستن
تو جنگ با دنیا، رویامون و کشتن
منطق ما شده، مرگ بر همه دنیا
مرگ بر کْره ی ماه، همه بّدن، جز ما
ما تانک دشمنیم ، تو خط آرپیجی
راهی نداریم جز، این مرگ تدریجی
حبس ابد خوردیم، زندونیه دردیم
دنبال آزادی ،از ترس نمیگردیم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود رنگی کردید این صفحه را ممنونم | |
|
درود بر شما ممنون نگاه گرمتم سید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.