به نام خداوند مهربان
با سلام خدمت اساتید شعر ناب
ترانه هم نفس ترانه ای عاشقانه که به درخواست دوست عزیزم یوسف خردمند بر روی ملودی نوشته شده
البته کلیپ این ترانه هم ساخته شده که به زودی پخش خواهد شد
( مردی که از بیماری آسم رنج میبرد و همسرش در کنار او شانه به شانه برای تعالی زندگی تلاش میکند و مرد عاشقانه همسرش را دوست دارد و قدردان اوست )
خواننده : یوسف خردمند
مسترینگ: : رضا کرمی
گیتار: محمد خردمند
ترانه: وحید کاظمی
البته فایل صوتی ارسالی رو به خاطر اینکه مجبور شدم حجمش رو پایین بیارم یه مفقدار بی کیفیت شد که عذر خواهی میکنم
پر از مهربونی
یه احساس نابی
شبیه یه رویا
شبیه یه خوابی
وجودت به دنیام
داره رنگ میده
خدا آرزومو
برام آفریده
کنار تو طعم
خوشی رو چشیدم
یه تار از موهاتو
به دنیا نمیدم
همه زندگیمی
خودت خوب میدونی
میخوام تا نفس هست
کنارم بمونی
هر شب کمک خرج نفس هامی
هر روز عشق خوبی که میخوامی
هر دم من تو رو میخوام فقط
عشقم جون میگیرم ازت
...............................
یه آرامش محض
یه همراه و همدم
واسه تو میمیرم
به عشق تو زندم
تو روزای شیرین
تو هر بد بیاری
چه خوبه که من تو
تو هم من رو داری
نباشی نفس نیست
نباشی نمیشه
به تو تکیه کردم
همیشه همیشه
تو معنای عشقی
تویی بهترینم
من حتی بخوابم
تو رو خواب میبینم
هر شب کمک خرج نفس هامی
هر روز عشق خوبی که میخوامی
هر دم من تو رو میخوام فقط
عشقم جون میگیرم ازت