به نام ایزد پاک
با سلام خدمت هم شعرهای عزیز
متاسفانه این روزها مشکلات اقتصادی بیشتر و بیشتر میشود به طوری که زندگی در بسیاری از خانواده ها به دو قسمت تقسیم میشود کار و خواب این مساله در خانواده هایی که تازه شکل گرفته اند بیشتر به چشم میخورد . یک دختر جوان قبل از ازدواج رویاهایی از زندگی مشترک با همسرش در ذهن دارد که با این رویا ها پا به خانه جدید میگذارد اما هر شب سهمش از این رویا ها خستگیهای همسرش و چرت زدن های اوست البته مرد هم با این اوضای اقتصادی چاره ای ندارد جز کار کردن برای یک هدف پیشرفت خانواده. لازم به ذکر است این وضعیت در خانواده هایی که هم زن و هم شوهر شاغلند به مراتب سخت تر است با امید روزی که وضعیت اقتصادی طوری باشد تا بشود زمانی برای یکدیگر قرار داد. این ترانه با همین موضوع از زبان یک مرد برای همسرش نوشته شده. تقدیم به تمامی دوستان عزیزم
درگیرم و بی حوصلم، سردم
من غرق در بحران و آشوبم
تو سعی کن، خوشحال باشی ، چون
تو خوب باشی ، خوب، منم خوبم
اینو نوشتن، روی پیشونیم
از صبح تا شب، فکر نون باشم
گاهی منو، درکم بکن اصلا
من وقت ندارم،مهربون باشم
وقتی ندارم عاشقت باشم
وقتی که خستم وقتی بی تابم
وقت تلف شدست، میفهمم
وقتی تو بیداری و من خوابم
وقتی ندارم عاشقت باشم
وقتی که تو طاقت نمیاری
وقتی که دستام خسته از کارن
وقتی نوازش، آرزو دارم
این خستگیهام، یعنی میخوامت
وقتی که خوابم، توی رویاتم
من توی هر ثانیه از عمرم
به فکر خوشحالیه چشماتم
تو سعی کن بالا بری و من
سعی میکنم یه نردبون باشم
گاهی منو درکم بکن اصلا
من وقت ندارم مهربون باشم
وقتی ندارم، عاشقت باشم
وقتی که خستم، وقتی بی تابم
وقت تلف شدست، میفهمم
وقتی تو بیداری ومن خوابم
وقتی ندارم عاشقت باشم
وقتی که تو طاقت نمیاری
وقتی که دستام خسته از کارن
وقتی نوازش آرزو داری
وحـــــیـــــــد کـــاظمــــی