سه شنبه ۲۹ آبان
گریز - میراث شعری از امید مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ۰۱:۱۹ شماره ثبت ۳۸۷۶۹
بازدید : ۶۱۵ | نظرات : ۱۳۶
|
آخرین اشعار ناب امید مرادی
|
گریز:
رهاکن مرا ،
دستِ ناگزیرم را
وپایِ هجرتم را
بگذار بگریزم
ازاین خانه وکاشانه
این هویت ودرد پر افسانه
ازاین من ی که اینچنین شد ویرانه
این زمانه ای که شد این زمانه
رهاکن مرا،
تنم تاب نمی آورد درتب این خاک
دراین غبار اندود،
تمامِ خسته ام چون خانه ای بر آب
مرابگذار
تابگریزم از خوابِ این سراب
رهاکن مرا...
میراث:
هجومِ ناله ای ،
مدام درِ گوشم زنگ می زند
دست در دست بادهای گره کرده
تمامِ حضورم را سنگ می زند
نمیدانم،
این از من بود
یا از میراثَ م...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.