يکشنبه ۲۷ آبان
شعری از نوع چیز شعری از کیوان رادفر
از دفتر دل نوشته ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ۱۹:۰۷ شماره ثبت ۳۸۳۱۴
بازدید : ۳۱۲ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب کیوان رادفر
|
آزادی از قواعد شعری هم عالمی دارد
شعری از نوع چیز :
چای داغم روی میز و
استکانش هم تمیز و
خاطرت خیلی عزیز و
غوره عشقت مویز و
دیده دائم اشکریز و
دل برایت ریز ریز و
اوج من اندر حضیض و
سیم غربت در پریز و
زهر هجرانم غلیظ و
خنجر اندوه تیز و
دشت تنهایی عریض و
دشمنم در خاکریز و
روح من دائم مریض و
جسم خواهان کنیز و
خوردنیهای لذیذ و
مقصد رویا ، ونیز و
جاده اش همواره لیز و
نام ماشینم ماتیز و
عمر باقی برگریز و
شیوه کج دار و مریز و
در حسابم یک پشیز و
شعر نابم نوع " چیز " است .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.