جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر احمد یزدانی (کوتوال)
آخرین اشعار ناب احمد یزدانی (کوتوال)
|
گـــــرخــــدا خــــواهد ، در آغاز کلام
میکنم بر ساحت فکــــری ، ســــلام
سیّـــــد پاک و جلیـــل القـــدر مـــــا
روشنـــــائی ، نورو ســــرتا پا صفـــا
بعــــداز آن عــــرض ادب بر شـاعران
رادمــــــــردان و زنـــان ، نــــام آوران
نیستم مـن مدّعــی ، هستـم غبـار
از سبکبـــــاری رهـــــــــا و بیقـــــرار
راضیــــــم از هــم نشینی با شمــــا
دوست هستـم ،عـــاشقی بی ادّعا
صـــــاف و سـاده ،جاریم من مثل آب
جـرعـــه نوشــــم از مــــرام آفتــــاب
در کنــارِ گُل اگــــر خـــــارم ، کمــــم
مســتِ بوی گل و شـــــادِ عــــالـمم
شعــــرهــــای نابتـــان را خــوانده ام
غرق حیرت گشته در خـود مــانده ام
آمــــدم تــا در کنـــــارِ بــاغتــــــــــان
گـــل بچینـــــم از نگــــاه نابتـــــــــان
یــا علـــــی میگـــــویم و پایــم به راه
شاهـــــــرائیــــدو منــــم راهـــیِِ راه
احمدیزدانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.