ققـنوسم و خـاکـسترم هـم فرق دارد آتش که می گیـرد پـَرم هم فرق دارد از جنس لاهوتم که ناسوتی شدم چون ممـنوعـه ها و کیـفرم هـم فرق دارد پیـراهنم را پـاره کرد از پشت دسـتی در بـی گـناهی داورم هـم فـرق دارد با عشـق زیـبا می نـویسـم... آب بـابا نقشی که دارد دفـترم هـم فرق دارد بایـد سـراغ عشـق را از شـعلـه گیرم آنجا که بیش و کـمترم هم فرق دارد آواز من بانگ و سـرود جاودانی است شهنازم و ... رامشـگرم هم فرق دارد وقت سـلوک و ابتـدای یقـظه مُردَم بر دار، عشـق و بـاورم هـم فرق دارد ( رضا محمدصالحی )
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.