چهارشنبه ۲۳ آبان
عشق بی تزویر شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۱۶ شماره ثبت ۱۲۸۲۱۹
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
محبت بی تفاخر روزگارِ بهتری دارد
بشر با عشق ِبی تزویر یار بهتری دارد
زمانِ عشق ورزیدن به هم، پیوسته باید بود
زمین در کیشِ مهر خود مدار بهتری دارد
شراب وقف در رگ های احسان می شود جاری
و احسان با زلالش اعتبار بهتری دارد
بگو پشمینه پوش عشق از تن خرقه بردارد
که کالای تواضع خواستار بهتری دارد
چه رازی هست در گیسوی نخل وقف، تا وقتی
که مبرور است و مشکور است، بارِ بهتری دارد!
(رضا محمدصالحی)
با احترام و عرض ادب ، از همه عزیزانی که به انحای مختلف از کاندیداتوری بنده در انتخابات مجلس حمایت کردند تشکر و قدردانی می کنم ، بویژه از جناب احمدی زاده عزیز .
همراهی شما بزرگترین سرمایه است و به آن می بالم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
موفق باشید