جمعه ۲۵ آبان
عاشورا شعری از عليرضا حكيم
از دفتر اشعار آييني نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ۲۳:۰۹ شماره ثبت ۳۱۲۷۳
بازدید : ۱۰۰۹ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب عليرضا حكيم
|
دلم پر مي زند تا كربلا امروز
كشد سر در سرايي پربلا امروز
نگه چون مي كند بر صحنه ي ميدان
تو گويي گشته غوغايي به پا امروز
شده از تیر بیداد ستمکاری
گلوي لاله خونين از جفا امروز
رسیده ناله ی شطً فرات از درد
ببین تا گنبد بي انتها امروز
ز جسم عاشقان ميدان شده آذين
زمين سرخ است از خون خدا امروز
نهال تيغ تيز و نيزه و خنجر
بروييد از تن آن سرجدا امروز
برون از كام گرگان خنجر دندان
به قصد يوسفان بينوا امروز
روان خون از گلوي غنچه مي بيني
به ضرب تير كين اشقيا امروز
بهچشم خود ببین سرهاي بي پيكر
درخشان بر فراز نيزه ها امروز
نواي دلنواز آيه ي قرآن
طنين افكن ز هر سو در فضا امروز
همه اهل زمين نالان از اين ماتم
ملائك جملگي غرق عزا امروز
ميان قتلگه فرزند ذولجوشن
بريده رأس مولا از قفا امروز
حكيما با زبان زخمی ات بس كن
مگو دیگر مگو زين ماجرا امروز
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس | |
|
درودها بانو سپاس فراوان | |
|
درود بانوی گرامی لطف کردید سپاس بیکران | |
|
درود بسیار جناب استاد استکی بزرگوار لطف کردی سپاس بیکران | |
|
درود ها بر شما جناب آقای سید هادی محمدی عزیز ممنونم از لطف و حضور سبزتان | |
|
درود آقای شفیعی سپاسگزارم | |
|
درود آقای قنبر پور سپاس | |
|
درود بانو و سپاس فراوان | |
|
درود جناب آقای حسنلو گرامی سپاس بیکران | |
|
درودها بر شما بانوی گرامی سپاسگزارم از حضورتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🌺🌺🌺