به نام خدا
یادها وخاطراتِ هفته ی دفاع مقدس برهمه ی عزیزا گرامی باد
سروده ی حاضر: «قصیدۀ شهادت» تقدیم به قطره ای ازخون شهدا وایثارگرانِ دفاع مقدس درکربلای ایران است.
مشق عشق
تومشقِ عشق درسنگرنوشتی
شهادت نامه دردفتر نوشتی
شهادت نامه ات امضای خون داشت
کبوترگشتی وبا پَر نوشتی
غزل هائی سرودی از رِشادت
عَجَب انشائی از باورنوشتی
حُسَین امّا به خطِّ خوب وسرمشق
به سربند و به انگشتر نوشتی
لبِ خشکیده ات مستانه می خواند
که ساقی نامه را از بَر نوشتی
شبِ حمله حنا بستی سرو روی
صفای قاسم و اکبر نوشتی
به سانِِ عون و جعفر خون سُرخَت
مُـرَکـَّب شد گُلِ اَحمَر نوشتی
گلویت خشک و خونین بودو مجروح
زِحُلقومِ علی اصغر نوشتی
مُنَوَّر سینه ات را لاله گون کرد
دوصدباور تو ازداوَر نوشتی
زِ «خورشیدی» وسیمِ خارداران
سِنان و نیزه و خنجر نوشتی
به روی مین جَبین ساییدی آن شب
شهادت نامه در «معبر» نوشتی
به خمپاره تنت صَد پاره پاره
زِ اَعشارَش گُلِ پرپر نوشتی
جدا شد دستت ازپیکرچو عبّاس
رسالت با یَـدِ دیگر نوشتی
سَرِ خونینت ازپیکرچوافتاد
شهیدِ کربلا بی سر، نوشتی
زِرِه پوشان که بر جِسمت خزیدند
زِاَسب و نعلِ تازه ترنوشتی
چورگباری تَـنَت آماجِ خون کرد
لِثاراتَ الحُسَین آخر نوشتی
مَیِ نابِ شهادت سَرکشیدی
مَرامِ ساقی و ساغر نوشتی
پیامِ زینبی دادی به عالم
حجابِ مادروخواهرنوشتی
به ما جامانده ها آخرپیامت
اِطاعت ازخطِ رهبرنوشتی
غلامرضا مهدوی