يکشنبه ۲۷ آبان
چشم ِ اشکبار شعری از علی نعیم
از دفتر هاله غم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ۰۳:۰۴ شماره ثبت ۲۸۸۰۹
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۱۶
|
|
توان دل بگرفتی تو ای نگار از من
بیا به ماتم دل چشم اشکبار از من
به تیر یک مژه تو صید میکنی خوش باش
شکارگاه دلم از تو و شکار از من
بهار فصل گل و بلبل و چمن زار است
بیا به بستر گلها شکوفه زار از من
به چشم دل ز پس دیده ها تو را دیدم
چه ها نمودی و بردی چنین قرار از من
برای کشتن من بسته ای کمر اکنون
طناب از تو نگارم بیا که دار از من
تو تک ستاره ی عشقی به آسمان دلم
تو نور دیده ی من باش چشم تار از من
ز قعر سرخ زمین آتشی برون آید
بیاور آتش آن،عشق شعله وار از من
ز لاله زار،اگر بگذری پر از داغ است
که داغ لاله ز تو قلب داغ دار از من
چو دید دار و ندارم درون سینه "نعیم"
تمام دار و ندارم گرفت یار از من
بدید جان به فدای دو دیده اش دارم
بگفت جان ز تو و دیده ی خمار از من
.....
علی نعیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.