يکشنبه ۲۷ آبان
تشنه مهر شعری از علی نعیم
از دفتر هاله غم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ ۲۳:۱۳ شماره ثبت ۲۹۶۷۸
بازدید : ۸۷۹ | نظرات : ۸
|
|
ﭼﻮﻥ ﮔﻠﻲ ﭘﮋﻣﺮﺩﻩ ﺩﺭ ﺑﺎﻏﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﺎﻏﺒﺎﻧﻲ
ﻣﺜﻞ ﺩﻳﻮﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺷﺪ ﺑﺸﮑﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺑﺎﻍ ﺧﺰﺍﻧﻲ
ﻫﻤﭽﻮ ﺧﺎﮐﻲ ﻣﻦ ﺍﺳﻴﺮﻡ ﺩﺳﺖ ﺑﺎﺩ ﻧﺎ ﺍﻣﻴﺪﻱ
ﻗﺎﻟﺐ ﺑﻲ ﺭﻭﺣﻢ ﺍﻣﺎ ﺑﻬﺮ ﻣﻦ ﻫﺴﺘﻲ ﺗﻮ ﺟﺎﻧﻲ
ﺑﻮﺗﻪ ﻱ ﺧﺸﮑﻲ ﺩﺭﻭﻥ ﺳﻴﻨﻪ ﺧﺎﮎ ﮐﻮﻳﺮﻡ
ﺗﺸﻨﻪ ﻱ ﻣﻬﺮﻡ ﻭﻟﻴﮑﻦ ﺑﺎ ﺩﻟﻢ ﻧﺎﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ
ﭼﻮﻥ ﺗﻮﺭﺍ ﺑﻴﻨﻢ ﺯﺑﺎﻧﻢ ﺑﻨﺪ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﺩ ﺑﻪ ﺟﺎﻧﺖ
ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻢ ﭘﻴﺎﻣﻢ ﺑﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﻲ ﺯﺑﺎﻧﻲ
ﻭﻗﺖ ﺭﻭﻳﺎ ﺍﺧﺘﺮ ﺑﺨﺘﻢ ﺗﻮﻳﻲ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﻫﺮ ﺷﺐ
ﮐﺎﺵ ﺑﻴﺪﺍﺭﻱ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﺗﺎ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﻤﺎﻧﻲ
ﭼﻮﻥ ﺷﻔﻖ ﺁﻟﻮﺩﻩ ﺑﺮ ﺧﻮﻥ ﺍﺳﺖ ﺍﻳﻦ ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﺳﻴﻨﻪ
ﺑﺲ ﮐﻪ ﺩﻝ ﺟﻮﺷﻴﺪﻩ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﭼﻮﻥ ﺁﺗﺸﻔﺸﺎﻧﻲ
ﮔﺮ ﺑﻤﻴﺮﻡ ﻗﺒﺮ ﻣﻦ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺷﮑﺎﻓﻲ
ﺑﺎﺯ ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻲ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻗﻠﺒﻢ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﻲ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻲ
ﺧﻮﺷﻪ ﭘﺮﻭﻳﻦ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺳﭙﻬﺮ ﻧﻴﻠﮕﻮﻧﻲ
ﺭﻭﺷﻨﻲ ﺑﺨﺶ ﺣﻴﺎﺗﻲ ﺩﻳﺪﮔﺎﻧﻢ ﻣﺮﺩﻣﺎﻧﻲ
ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻭﺻﻞ ﺗﻮ\" ﻧﻌﻴﻢ \" ﻋﻤﺮﺵ ﺗﻠﻒ ﺷﺪ
ﮐﺎﺵ ﺑﺮ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺳﺪ ﺩﺳﺘﺶ ﺩﺭ ﺍﻳﺎﻡ ﺟﻮﺍﻧﻲ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.