شنبه ۳ آذر
آسمان مشترک شعری از آرزو نوری
از دفتر با تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۰۸ شماره ثبت ۲۷۰۰۹
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
به خیابان بیا
بگذار آسمان
با ریه هایت نفس بکشد
و درختان باران زده
از عطر تنت
معطر شوند
حالا که سقف مشترکی نداریم
به خیابان بیا
تا آسمان مشترکی
بالای سرمان باشد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.