يکشنبه ۲۷ آبان
ایستاده ایم به نظاره ی تو... شعری از جواد کشته گر
از دفتر نقطه ها نوع شعر تصنیف
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ۰۸:۳۶ شماره ثبت ۲۴۴۹۱
بازدید : ۱۷۵۳ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب جواد کشته گر
|
به کوه رفتم صدای خنده های تورا در گوشم زمزمه کرد...
به جنگل پناه بردم بوی تورا از هر گل شنیدم...
به دریا رو کردم گرمی دستان تورا چشیدم...
به صحرا کوچ کردم سرخی لبان تورا به گلهای شقایق دیدم...
دنیا شده آیینه تو و من همه شده ام چشم ...
به هر جا میروم تنها تو آنجایی و تنها تو نیستی...
خدا خوب میداند چشمان من تنها به دنبال توست،دستانم گرمیِ دستان تورا جویاست،گوشهایم نغمه ی صدای تورا خواهان.....
تنها تویی که همه برایم از تو میگویند...
می بینی ما همه ایستاده ایم به نظاره ی تو...
|