پنجشنبه ۱ آذر
مرورگر شعری از باران
از دفتر verbena نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ۲۱:۴۰ شماره ثبت ۲۴۱۰۸
بازدید : ۹۰۴ | نظرات : ۸۵
|
|
در من مرورگری ست
که با جستجوی برخی واژه ها ، بی قرارم می کند
مثل عشق
مثل... تو...
verbena☂
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.