پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
یکــی نِــوشتــ یکـــی خواند
بـــاز نِــوشتــ و بــاز خوانـد
آخــَر کـــار کسی کـــه مینِــوشتــ مُــرد
امـــا کسی که میخــواند مانــد
حـــالا مــَن مینویسَــم تـــو بِِِِِــِخوان!!
جیبهــــــایَم را
پــُــــر از بــــال سَنجـــــــاقَکـــــــ کُنَم
چَشـــــمِ تَـــمام پَــــرَنـدِگــــان را هم
قَــــرض بِگیــــــرَم،
این جـــــاده بِــــه چَشمهـــــایَتــــــــ
خَتم نِمی شَـــــوَد
دعـــــا خوانِ کوچکی
در مَغــــــزَم می کــــارَم ..
اشـكهاے مـטּ ؛
مے شـست بـاراטּآتـش عشـق سـوزانم
؛اشـكهایم را .
ناشیانه شعر
"می بافم"
کفن می پوشد... شعر!
رنج می کشم
خدا پنهان شده پشت چشمان اَت
نمی دانم !.
شاید به تعطیلات رفته اند !
شعر هایم ..
شاعری زیبنده ی توست !!
تو .. باید شاعر می شدی !
با این چشم ها !
ـُ لـُ لکـنت ِ ز ز زَبان گرفته ام
کاش می دانستی
چـِ چـ ِ چشم های تـ تــو
مرا به این روز انداداخت
پ:ن:این خآکــ هآ بآ تلنگر تکآند ِ نمیشود ،
طوفآن میبآیدش . . . !
پ:ن:مــرگ مــرا بهـ نــامِ تــو صـدا مــی زنـد ...
– —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg ¯
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.