سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 6 مهر 1403
    24 ربيع الأول 1446
      Friday 27 Sep 2024
      • روز جهاني جهانگردي
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۶ مهر

      شيرينم

      شعری از

      سارا مشیری

      از دفتر و دیگر هیچ نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۰۸ شماره ثبت ۲۱۶۷۰
        بازدید : ۷۷۳   |    نظرات : ۶۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سارا مشیری

      صدای ارسالی شاعر:

      لالايي نور چشمم ، نازنينم

      الهي اشکاتو هرگز نبينم

      null

      بزار سر روي زانوهام شيرينم

      ب بوسه روي ابروهات عجينم

      null

      نبينم غصه باشه توي چشمات

      بره تو قلب من تموم دردات

      null

      اگه سرده هوا تاريک شده روز

      ب قلب روشن مادر تو دل دوز

      null

      ماماني پير شده قدش خميده

      آخه از روزگار خوبي نديده

      null

      ولي يادش نميره ..آخ خداجون

      ک شيرينم شده نمک اين جون

      null

      لالايي عشق من اي غنچه ي ناز

      خدا هم اومده کنارمون باز




      سلام ب همه دوستاي خوب شعر ناب ..من هر از گاهي شعرام با صداي خودم ميزارم ..
      خيلي دلم ميخواست ک براش ي ريتم اهنگم بزارم ولي محقق نشد..هميشه دوست داشتم ي آهنگساز
      يا گوينده راديو برا بچه ها بشم ولي خب...روزگار باکسي سر سازگاري نداره که!!..
      اين شعرو گذاشتم براي دخترم شيرين و تقديمش ميکنم ب غنچه هاي زندگي بخش همه ي شما مادرا
      و پدراي عزيز ..ما ک نه شاعريم ن نويسنده ...رد ميشديم از کوي دوست ک عشقش بر ما چنان جادويي کرد
      ب نام اسيري....nullnull

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2