جمعه ۲ آذر
هوس گلایه دارم ازتو شعری از سارا مشیری
از دفتر روزهای وداع نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ۰۳:۵۶ شماره ثبت ۲۴۷۸۰
بازدید : ۹۵۸ | نظرات : ۱۰۹
|
آخرین اشعار ناب سارا مشیری
|
دلم گرفته ای خدا
هوس گلایه دارم ازتو
نبودی پیشم
تو ک از خودم ب من نزدیکتری
چی شد پس
ادعای اون همه بودنت ؟!
برس ب دادم
حالا ک همه رفتن
صدامو بهتر میشنوی
این دل شکسته
داره فریاد میزنه
رسیده به لب
اون صبری ک عاشقش بودی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.