پنجشنبه ۱ آذر
دیر آمدی یارا شعری از سارا مشیری
از دفتر روزهای وداع نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ۱۳:۲۵ شماره ثبت ۲۴۳۷۸
بازدید : ۱۰۳۴ | نظرات : ۶۷
|
آخرین اشعار ناب سارا مشیری
|
دیر آمدی یارا دل رفته است ز دست
چشم امید شب در اشک جان شکست
موج پریشانم در دوری از دریا ..
ساحل به سوی غم در پیکرم نشست
اشک های چشمانم محبوس این تقدیر
مدهوش و بیمارم ، از باده ی تو مست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.