پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
شاعران شعر ناب
برای این شاعر عاشق
شفای عاجل طلب میکنند
نمیدانند
من شفا نمیخواهم
تو را میخواهم..
تا ابد
دستهایت برای من
تابستان گذشته است
و دستهایم
زمستانی که انگار تمامی ندارد...
میان هر دم و بازدم
قلبم سراغ تو را میگیرد
میگویم : می آید
کمی دیگر ، می آید...
و باز دوباره دم و بازدم
باور کن بگویم دیگر نمی آیی
دیگر تمام است..
دستهایم را بگیر
بگذار تنها کسی باشم
که سراب را لمس کرده است..
این عاشقانه سرودن من
درست شبیه خط چشمهایی ست
که دخترک توی آینه
_با آنهمه ظرافت_
برچشمهایش میکشد
برای او که دیریست
رفته است...
پس از رفتنت
فهمیدم
بزرگترین عدد یک است
باور کن
مدتها گذشت
تا اولین روزِ پس از رفتنت
به شب رسید...
پ:ن:برای گفتن دوستت دارم
قید زمان را زده ام
" تا همیشه " که گفتن ندارد..
پ:ن:برای فرداآرزوهای خوشی دارم
یقین دارم عزیزدل
این غروب دلتنگی هم میگذرد
و من
دلخوش به طلوع صبح فردایم..
– —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg ¯
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.