يکشنبه ۴ آذر
کنارِ رودِ دل ماهیِ چشمانت به خواب افتاد شعری از علی عبداللهی
از دفتر غروبِ دهکده نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ۲۲:۳۲ شماره ثبت ۲۱۳۱۰
بازدید : ۴۳۰ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب علی عبداللهی
|
کنارِ رودِ دل ماهیِ چشمانت به خواب افتاد
به رقص آمد درختِ صبر و ایمانم خراب افتاد
به قلابِ نگاهم صید می کردم نشانت را
خدایِ عشق در جوش و خروش و اضطراب افتاد
وَ چشمم ضرب شد در چشمه ی چشمانِ بارانی
ذغال افروختم دل را که یعنی از نقاب افتاد
لبِ چشمه...وَ آهو بره ای با ناز می آید
زدم گازی به سیب و دل به یادِ آن کباب افتاد
کمی بعد از صدایِ باد توفانی به پا گردید
وَ ویران شد تمامِ کوچه ها و آن سراب افتاد
-===-===-===-===
علی عبداللهی/اصفهان/پ92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.