يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
يك چشم به در دارم يك ديده ى تر دارم
زين چشم خمار آلود در سينه شرر دارم
اين دست تهى باشد قامت چو سهى باشد
سرو و گل و ريحان را انداز كه بردارم
از دامنت اى يزدان بگشا در اين زندان
كآزاد شود اين جان ترسى ز خطر دارم
سوگند و كلامم تو در كام سلامم تو
اميد و مرادم تو كآغاز دگر دارم
بى چشم نظر دارى وز حال خبر دارى
ناخوانده اثر دارى چون بوده خبر دارم
خندان و غمين باشم يغما و امين باشم
با شام عجين باشم اميد سحر دارم
اى مقصد و مقصودم وى معبد و معبودم
زين خرمن موجودم اميد ثمر دارم
در خاك حلالم كن از غصه محالم كن
كز سختى ايامم دستى به كمر دارم
باصر به سر كويت مشتاق برو رويت
در جام بلاجويت اما و اگر دارم
.................................
الاحقر باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباااااا و دلنشین