جمعه ۲ آذر
من و ببین شعری از حامد خلجی
از دفتر کاغذ خیس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۹:۱۸ شماره ثبت ۱۹۹۴۱
بازدید : ۸۵۱ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب حامد خلجی
|
ﻣﻦ و ﺑﺒﯿﻦ
ﻣﻦ از دﯾﺎر ﺗﻮ ام
از دﯾﺎر ﺗﯿﺮﮔﯽ
از ﺟﺎی اﻣﺪم
که ﺷﺐ ﺻﺪا ﻣﯽ زﻧﺪ
ﻧﺨﻮاب ﻧﺨﻮاب
ﺳﺘﺎره ھﺎ ﻧﻤﺮدن
ﺗﻮ ﮐﺠﺎ ھﺴﺘﯽ در ﺷﺐ ﺗﯿﺮه
که ﺳﺘﺎره ھﺎ ﺻﺪا ﻣﯽ زﻧﻨﺪ ﺗﻮ را
ﺧﺎک و ﻏﺒﺎری ﻧﯿﺴﺖ
در ﻣﯿﺎن ﺗﯿﺮﮔﯽ
ﺗﻮ ﺧﻮاھﯽ دﯾﺪ ﺳﺘﺎره ھﺎ را
ﺳﺘﺎره ھﺎی که ھﻨﻮز روﺷﻦ اﻧﺪ
ﺑﺮای دوﺑﺎره ﺑﻮدن
ﺑﺎ دﺳﺘﺎﻧﺖ ﺳﺘﺎره ھﺎ را ﺑﺸﻤﺎر
ﺳﺘﺎره ھﺎی که در اﻋﻤﺎق ﺗﯿﺮﮔﯽ
ﮔﺮسنه اﻧﺘﻈﺎر ﻣﯽ ﮐﺸﻨﺪ
ﺑﺮای رﺳﯿﺪن به ﺷﺐ
ﺳﺘﺎره ھﺎ ﺧﻮاب اﻧﺪ
ﻣﯿﺎن ﻣﻦ و ﺗﻮ ﺳﺘﺎره ی ﻧﯿﺴﺖ
ﺷﺒﯽ که ﺗﯿﺮه ﺷﺪ ﺳﺘﺎره ی ﻧﯿﺴﺖ
ﺷﺐ ﻧﻤﯽ ﺧﻮاﺑﺪ ﺑﺮای ﺗﻮ و ﻣﻦ
در ﻣﯿﺎن ﺷﺐ ﺗﯿﺮه
ﺳﺘﺎره ھﺎ ﮔﺮسنه اند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.