چهارشنبه ۱۶ آبان
رویای میوه شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ۰۵:۰۰ شماره ثبت ۱۶۸۶۱
بازدید : ۷۴۹ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
زندگی مثل برق می گذرد و شرف و انسان بودن است که بر چهره هستی خواهد ماند و خواهد ماند
و اما غزلی از برادرم سیاوش پورافشار
تعبیر ِ یک کبوتری، در خواب تار زاغ ها
رویای میوه می شوی، در خشکسال باغ ها
تقریر ِ صبح زندگی در حنجر چکاوکی
تفسیر هر سپیده دم در ذهن شبچراغ ها
هر کوچه معبر تو شد تا بگذرد نسیم هات
هر شهر را خبر به گوش , کی سر رسی ز راغ ها
اشکی که داغ از دل ِ آلاله پاک می کنی
آهی که بغض ابر را، باران کنی به تاق ها
ای کاش من به عاریت از ذهن تو گذر کنم
هر چند مختصر به خواب خالی ز اشتیاق ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.