چهارشنبه ۱۶ آبان
اینبار هوس را بر باد میدهم شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۱۶۴۸۱
بازدید : ۸۴۰ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
بر اوج دریا هَوسَم ایستادَست
موج خروشان -ساحل دیدبان
و زندگی به انتظاری دگر از من /
بر این میان
التماس دستانم سوی باد
بیهوده /
که چگونه می شود دست گیرید؟
آنکه خود قایق به آب می دهد/
و من همچنان به هوس زندگی را میخواهم /
چنان که بر روی آن
گاه غرق میشوم به زیر /
و ته مانده نفسی که می زاید
حبابان با عمر کوتاه/
چشمانم را نظاره گر میشوند!
که آیا پایان در راه است >>>؟
و گاه .........................!!!
نه _ اینبار هوس را بر باد میدهم
به جسارتی از تو
و بازگشتی از نو /
بر انعکاس افکار مینوازم
سمفونی پرندگان را/
در آسمان چشمانت
ابرها را پس میزنم /
و قایقی خواهم ساخت
برای سفری
تا ابدیت
با تو
و .... تن را جز دستان تو نسپارم.
با تشکر از کمیته اشعار ناب 3>
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.