چهارشنبه ۱۶ آبان
احساس را باید کشت نازنین شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۳۴ شماره ثبت ۱۶۴۱۰
بازدید : ۹۵۷ | نظرات : ۴۱
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
دمی که میروید گلی از احساست
دهان را ببند
که گفتنت تو را میکشاند به خرابات
خنده میشوند بر دنیایت
سد میگذارند بر دریایت
مهربانی را باید کشت نازنین
کسی با تو نیست عجین
همه خام خورده سیر میشوند
به پختگیت اََخ میشوند
و
احساس را در کوچه ي دل باید به دار کشید
شهر را فریاد کرد و
حاد ثه را به تماشا کشید
تا دگر باری ز نو به خود رسید
و شهر را فهماند .....
که
گل احساس مرد و دگر به خار رسید .
2
با بی ادبان بی ادب باید
باادب- گر بدیدی سلام واجب آید
جواب هوی - های باید
سخره گر را سخی لطف نیایید
خوردی?? تو محکمتر بزن
که دگر ماری بدان سوراخ نیاید
به گاه حقت را بگیر و
دست ز نسیه بردار
که ز پس بهار - بهار دگر نآید
و
زه یاد مبر قانون دوم نیوتن را
که هر عملی عکس العملی باید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.