يکشنبه ۲۷ آبان
سوته دلون شعری از محمد دهقانی هلان
از دفتر تردانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۴۷ شماره ثبت ۱۶۲۳۱
بازدید : ۶۶۹ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر محمد دهقانی هلان
آخرین اشعار ناب محمد دهقانی هلان
|
1.
یکی عمر دوباره داد ُ رفتش
دلش رو پاره پاره داد ُ رفتش
مث لیلی ومجنونا به من هم
یکی تنها شماره داد ُ رفتش
2.
کویر خشک و برهوته دل من
مث سوته دلون سوته دل من
نمی خونه مگه ساز غباری
بیابونی تر از لوته دل من
3.
داره می بنده سوسوی چراغت
در دیدار ُ یعنی خوابه باغت ؟
بگو کی می رسن اون گوجه سبزا ؟
غروب شهریاره چشم زاغت
4.
مگه فصل گلاب گیری رسیده ؟
مگه باد از گلستون غنچه چیده؟
بگو کنج کدوم باغی نشستی
که دنیا بوی کاشون تو میده.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.