چهارشنبه ۱۶ آبان
توی که با خدا مجادله داری شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۲۰ شماره ثبت ۱۶۰۳۷
بازدید : ۱۰۱۱ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
من دریدم خوابی را سیه رنگ
که تو در آن بی چشم بی سر بی دست
قهقهه زنان جبری بودی مطلق
کابوسی به رنگ مرگ
اه من تو این همه درد؟؟
سوال اینجاست
از چه بر ؟ میامزی مغزم را رعد
توی که در خیال سفیدم
قوس میزنی هفت رنگ
توی که با خدا مجادله داری
بر سر طغیان دل تنگ
و منی که با تو بی حساب بی کتاب
معآمله میکنم به نام آفتاب
بوسه های میزنم
بر سبزینهای لب رود
درون مهتاب با تو میرقصم پایکوب
چنین حکمی بر من روا نیست
یا رومی روم یا زنگی زنگ
نه بگذار بی پرده گویمد
حق نداری و نخواهی داشت
دگر بار خوابم آیی بدین رنگ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.