جمعه ۲ آذر
برای ... تدفین شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر رنج بیژن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۵۰ شماره ثبت ۱۵۸۲۷
بازدید : ۶۹۵ | نظرات : ۱۲۴
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
بداهه ای دل ریخته برای شاعر رنگین کمان
استاد سپیدی ... داریوش خطیر ...
آه .... کمی آرام
مگر غسال نمی داند
کبودی های تنم
یاس های شعر من است
.......
آی ...تلقین خوان
مرا آهسته بجنبان
شکوفه های شعرم
مرا کفن کرده اند
......
سنگ لحد را
محکم بگذار
خوابی سنگین
برای وارث دارم
............
وارث عزیز
من لب گور
شاعر شدم
...........
مرا دفن نکنید
بسوزانید
بگذار هوا آلوده
شعر هایم باشد
...........
من از استاد داریوش خطیر
بسیار آموخته ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.