پنجشنبه ۱ آذر
سکوت شعری از صادق آل موسوی،بیژن
از دفتر رنج بیژن نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۰۹ شماره ثبت ۱۷۰۱۵
بازدید : ۱۱۰۷ | نظرات : ۶۱
|
دفاتر شعر صادق آل موسوی،بیژن
آخرین اشعار ناب صادق آل موسوی،بیژن
|
سکوت
آوایی نوین
پُر از واژه های بی تکرار
فریادی ... گوش خراش
نا گفته ای پنهان
برکوله تجربه ... ترسیم می شود
پژواک این بن بست
... زیر لبهای بسته ...
حنجره دهان باز می کند
خفگی ... محکوم آزادی
*
*
*
در زمین
هیچ آوایی نمی شنوی
ریشه دواندن ... سکوت می خواهد
*
*
*
ستونی از جمجه
آویخته طنابی معلق
اسکلتان جلاد تاریخند
این کبودی
سکوت را نعره می کشد
*
*
*
تابوت به زیر بال
یتیم می برد
سکوت کن
خویشتن به زهر
نوشیدنی ست
*
*
*
... ودیگر اینکه ...
بلند ترین موج
خلاءای بر سینه دارد
برای شتاب سقوط
لغزش گسل دریا
آی انسانها
عمق گور را باور کنید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.