پنجشنبه ۱ آذر
دل آور باش / قنوت دل شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کوتاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۴۷ شماره ثبت ۱۵۴۱۳
بازدید : ۱۳۴۷ | نظرات : ۲۳۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
1-
- دل - آور باش
برای " دل دادن "
آنگاه ؛
به صدا درآید
نوای ِ عشق
در هماوایی ِ
درون و برون
که پُرطنین است
پژواک ِ آن
در حضور ِ معنا
تا ابد...
2-
در قنوت ِ دل
مست و مجذوب ؛
جرعه ای اشک
شد شهد...
دیده را بگشا ؛
دلربایی کن...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.