جمعه ۲۵ آبان
تو مهسایی و او سیمای عشقست شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ۰۲:۳۷ شماره ثبت ۱۴۳۹۳
بازدید : ۹۰۱ | نظرات : ۱۲۱
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
سلامم حامل دنیای عشق است
ز شیرازی که چون دریای عشق است
ز نرگس زارهای حافظیه
که پیوسته پر از گل های عشق است
به روی ماهتاب شهر تهران
به تهرانی که در غوغای عشق است
نمیدانم که ای ، اهل کجایی
ولی مهرت چنان رویای عشقست
عزیزم ،دخترم ، امروز نامت
برای قلب من فردای عشقست
برای فاطمه تنگ است این دل
همان که گیسویش یلدای عشقست
ندیدم چشم هایش ،نیک پیداست
که همچون مادرش شهلای عشقست
مه از مهسا گرفتن روشنی زاست
تو مهسایی و او سیمای عشقست
یقینا خنده های پر شمیمش
بهار دلکش زیبای عشقست
ز بس که ناز دارد قدر بابا
برایش بهترین بابای عشقست
گمانم همسرت در مهرورزی
به ناز چشم تو شیدای عشقست
همیشه در هوای خانواده
دل مرد جوان جویای عشقست
یقینا ،دخترم ، چون ماه تابی
که نام خوب تو مهسای عشقست
=======
با یک دنیا بهار ، به مهربانترین شاعر سایت
دخترگلم ، مهسا اربابی...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.