يکشنبه ۴ آذر
غنچه ی پژمرده شعری از کامیار کریمی
از دفتر رزا نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۱۳۹۹۳
بازدید : ۸۹۰ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب کامیار کریمی
|
ترن آهسته مـیغرید و مـیبرد
نگاه حسرت آلودی به همراه
سرشکی موج زد در نرگسی مست
بیامـد بر لـبی از ســینه ای آه
خداحافظ لبی میگفت و انـگار
که روحـی با تنی بدرود میکرد
دگرسو در افق با کوه،خورشید
وداعی تلخ و خون آلود میکرد
چراغِ آفتاب آهسته میبرد
جهان در پیش چشمش تار میشد
غریوِ جانگدازِ هجرتِ عشق
به گوش و در سرش تکرار میشد
بدن لـرزان و پایش سست امّــا
دوان شد با تمام جان به سویش
توانش چون شد آخر نقش بر آب
امـــیدش نا امـــید از آرزویـش
نوایی ناله وار آهسته میگفت:
که دیگر روزگار عاشقی مُـرد
بهـار آرزو او بود چـون رفـت
شکفته غنچه ی امید پژمـرد !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.