جمعه ۲ آذر
سخت است شعری از اعظم اکبری
از دفتر این روزها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۰۸ شماره ثبت ۱۳۸۲۳
بازدید : ۱۶۱۷ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب اعظم اکبری
|
چقدر باور احساس گیج من سخت است
کنار این همه پائیز نو شدن سخت است
مهار می شود این جنگ بی حضور مـا...
مها می شود از دور تن به تن سخت است
میان گریه کمـی ابر... ذره ای خورشیــد
تحمل دوسه تا روح و یک بدن سخت است
هوای ابری شعـرم نفس کــم اوردست
برای این منِ زخمی نفس زدن سخت است
عبور می کنم از جنگلی درون خـودم...
چقدر دیدن ماهی در این لجن سخت است
(اکبری)
به تاریخ همین روزهای...سردرگم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.