جمعه ۲ آذر
سقوط شعری از اعظم اکبری
از دفتر این روزها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۵۴ شماره ثبت ۱۴۲۱۶
بازدید : ۱۲۱۳ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب اعظم اکبری
|
چه فرقی دارد
این شعر
از کجا شروع شود؟!
به پرتگاه که برسد
می افتم
(اکبری)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.