سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)
آخرین اشعار ناب محمدرضا پهلوان(عرشيا)
|
كسي نيست بگويد كه اين كس چرا تنهاست
در جوابش مي گويم بگو چرا دنيا، دنياست
مگر نمي بيند چگونه رنج و عذاب مي بينم
اينجا آتشيست، گدازه هاي مذاب ميبينم
اگر كسي هم بود براي خودش كار مي كرد
اگر بهش مي گفتي خيلي زود اقرار مي كرد
حالا من مي گويم چرا دنيا،ماواي دنيا پرستان است
خوشا به حال كسي كه سعادتمند و با ايمان است
بس است ديگر چگونه تحمل كنم اينهمه غصه و غم
كاش به گناهكاران مي دادند فقط جرعه اي از سم
مي دانيد جزاي گناهكاران در قيامت چه مي باشد
مي دانيد آن پست شمرده در برزخ كه مي باشد
آري ما مي باشيم، مايي كه روزي گناه مي كرديم
خدا مارا بخشيد و اما چقدر اشتباه مي كرديم
چقدر از بخشش خدا اينهمه شرمنده شديم
شرمندگي خوب است اكنون ما بنده شديم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.