باز آمدم به سمت گلهای درخشان
به سمت خانه ی پر از نم نم باران
بازآمدم به کوی خلوت سنایی
به سوی جمع شاعران خوب ایران
بازآمدم به سرزمین عشق و عاشق
ترانه ی تمام عضو و حَشم ابدان
باز آمدم به جاده ی عزیز دلها
به کلبه ی سرور بدون حس احزان
باز آمدم پذیرشم با شماست
شاید نباشد شعرهایم خوب و ارزان*
*ارزان: شایسته
محمدرضا پهلوان(عرشیا)
سلام...
امیدوارم هرکجا که هستید حالتون خوب باشه....
حتما از دست من برای غیبت 3 ماهه ام بسیار ناراحتید... حاضرم هزار بار بار بر کاغذ کتاب شعر شما عدر خواهی و پوزش ام رو بنویسم...
در این سه ماه واقعا دلم برای شما یک ذره شده بود... نمی تونستم بیام چون امتحانات پیش نوبت و نوبت دوم بسیار منو درگیر خودش کرده بود.
اما الان اومدم تا تجدید عهد کنم...اومدم تا برای همیشه موندگار بشم..البته اگر بنده رو شایسته بدونید...به همتون خسته نباشید میگم که با شعرهای زیباتون، شعرناب رو پاینده و استوار کردید. الحق که شاعران وارث خرد و آب و روشنی اند. با دست پر اومدم و براتون خیلی حرفها دارم...می خوام نتیجه ی تحقیق سه ماهه ی من از مردم ایران برای توصیف شاعران بهتون بگم...بهتون بگم که مردم در مورد شاعران چه فکرهایی می کنند...ای کاش قدر شاعرا دونسته بشه...
همتون رو دوست دارم و به خدا می سپارمتون...
ارادتمند شما: محمدرضا پهلوان(عرشیا)