سه شنبه ۲۲ آبان
جنون شعری از حسام رجبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ ۵ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۶۲۸
بازدید : ۱۸۷ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب حسام رجبی
|
شعرهایم را
نخوان!!!
تا هیچوقت نفهمی
چشمهایت چقدر مسری اند وُ
یک نفر همان اندازه
به آنها مبتلا!
اصلا هم بیادت نیاور!
دست های مَردی
که پاهایش را
در آستانه ی
رسیدن، بریده ای!!!
«اسمش آشناست»
لطفا تنها جمله یی باشد،
که می گویی!
وقتی جنون یعنی
بخاطرِ خیابان منتهی به خانه ات،
تمام خیابان های
دنیا را دوست داشتم...
(حسام رجبی)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی عزیر منت گذاشتین بر این سیاهه | |
|
سلام سپاس گزارم از حسن نظر شما | |
|
سلام استاد ایوری عزیز محبت کردین | |
|
استاد قادری عزیزم خیلی مخلصم | |
|
سلام استاد دست بوسم | |
|
سلام استاد دزفولی عزیز | |
|
سلام و ممنون ازرحسن نظر شما | |
|
سلام سایه شما مستدام | |
|
درود بر خالق غزل های ناب | |
|
سلام بر خالق زیبای ها | |
|
درود بر خالق پیچیدگی ها | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
موفق باشید