با سلام
اولین باره به این سبک شعر میگم
خیلی دوست دارم نظرات سازنده اساتید و دوستان بزرگوار رو بدونم
نام شعر : باران
باران که می بارد ؛ وقتی نیستی تو
من در خیالم با تو در زیر یه چترم
آن کادویی که داده بودی بوی تو داشت
حالا ولی خالی شده این شیشه عطرم
قلبم یهو میگیرد و هی میکشد تیر
باران که میبارد مرا تنها گذارید
حالم فقط با بودن تو رو براه است
لطفا دگر سر به سر این دل نزارید
این آتش هجر تو را مرهم یه چیز است
در زیر باران بهاران(زمستان) کوچه گردی
باران چقدر خوب است چون در زیر باران
معلوم نیس اصلا برایش گریه کردی
این کوچه آن کوچه ؛ خیابان آن خیابان
در کوچه ای لغزیدم و خوردم به دیوار
بله درست روبروی پنجرتون بود
روی سرم شد خاطراتت باز آوار
انگار پشت پنجره استاده بودی
صبر کن ببینم ؛ تار می بینم چرا من؟
میخندی یا که بغض کردی نازنینم
پایین بیا یک لحظه توی کوچه لطفا
بیب بیب بی بیب بیب بیب بی بیب
مشتی حواست پس کجاس به پا نیافتی
ای وای باران ، یاد تو ، پس کو حواسم
از این محله چند سالی هست رفتی
نصما
۲۳ اسفند ۱۴۰۲
۲ رمضان ۱۴۴۵