يکشنبه ۲۷ آبان
راه حسینی شعری از هادی طاهری
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ۱۸:۱۷ شماره ثبت ۱۳۲۵۴۶
بازدید : ۱۱۷ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب هادی طاهری
|
در مکتب ما ملاک و حجت ثقلین است
یک شرط قبول حج شیعیان حسین است
در سعی صفا و مروه ، این راه حسینی
هم فاصله با مسیر بین الحرمین است
|
|
نقدها و نظرات
|
از لطف شما سپاسگزارم استاد گرامی
در پناه یزدان سلامت و پایدار باشید 🌷 | |
|
از لطف شما سپاسگزارم
پیروز و سربلند باشید 🌷 | |
|
سپاس از لطفتان استاد
جانم فدای ارباب
تندرست و سربلند باشید 🌷 | |
|
از لطف شما سپاسگزارم استاد گرامی پایدار باشید 🌷 | |
|
سپاسگزارم بانو
در پناه یزدان پیروز و تندرست باشید
🌷 | |
|
از لطف شما سپاسگزارم بزرگوار
مفتخرم که در جمع اساتید شعر و ادب حضور دارم
مانا باشید و برقرار 🌷 | |
|
سپاسگزارم استاد 🌷
در پناه یزدان پایدار و تندرست باشید | |
|
درود بر شما جناب میرزا دوست بزرگوار
از حضور سبز و لطف شما سپاسگزارم
خداوند رحمان نگهدارتان باد 🌷 | |
|
سپاس از حضور ارزشمندتان
یزدان نگهدارتان 🌷 | |
|
سلام و عرض ادب
سپاس از حضور ارزشمندتان استاد بزرگوار
در پناه یزدان مانا و برقرار باشید 🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباوتامل برانگیز بود