يکشنبه ۲۷ آبان
عطر عالمگیر عشق شعری از هادی طاهری
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ ۲۰:۰۸ شماره ثبت ۱۳۲۵۸۳
بازدید : ۱۰۷ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب هادی طاهری
|
« اللهم صل علی محمد و آل محمد »
محمد رحمةٌ للعالمین است
محمد عروة الوثقیِ دین است
محمد ماه عالمتاب هستی است
فروغ آسمان ها و زمین است
محمد چشمه ی آب حیات است
امام مؤمنین و متقین است
محمد سید و سالار خلق است
محمد پیشوای مرسلین است
محمد قاسم و میزانِ عدل است
شفیع ساجدین و راکعین است
محمد وارث علم لدنی است
محمد قلب قرآن مبین است
محمد صاحب اسرار وحی است
محمد قبله ی اهل یقین است
محمد اسوه ی کروبیان است
محمد از تبار طیبین است
محمد آیه ی تطهیر و نور است
محمد پادشاه زاهدین است
محمد شاهراه رستگاریست
محمد رهنمای سالکین است
محمد معدن فضل و کمال است
محمد نور چشم عارفین است
محمد جلوه ی توحید محض است
محمد شهریار عابدین است
محمد افتخار کائنات است
محمد تکسوار فاضلین است
محمد آفتاب بی زوال است
محمد مقتدای صالحین است
محمد روشنی بخش صراط است
محمد باب فردوس برین است
محمد عطر عالمگیر عشق است
شفای قلب بیمار و حزین است
سلام ما بر احمد هر شب و روز
که او هم خاتم است و هم امین است
الهی آرزویم دیدن اوست
خداوندا تمنایم همین است
شاعر : هادی طاهری
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب
سپاس از حضور سبز و ارزشمندتان 🌷
خداوند به حق محمد و آل محمد همه ی ما را عاقبت به خیر گرداند ان شاء الله | |
|
سپاسگزارم استاد 🌷
در پناه یزدان پایدار باشید | |
|
سپاسگزارم بانو
پیروز و سربلند باشید 🌷 | |
|
هزاران درود بر شما استاد گرامی 🌷
سپاس از حضور زیبا و اررزشمندتان
و هزاران سپاس که صفحه ی حقیر را مزین فرموده و چنین زیبا و ارزشمند قلم زدید 🌷🌷🌷🌷 | |
|
سلام و عرض ادب
سپاسگزارم برادر بزرگوار🌷
الهی دوست داران محمد و آل محمد را از شر شیاطین در امان بدار🤲
آمین یا رب العالمین | |
|
سپاسگزارم بزرگوار
در پناه حق مانا باشید و تندرست🌷 | |
|
درود بیکران بر شما برادر عزیز
سپاس از حضور سبزتان
خداوند ما را با رسول مهربانی همنشین و مانوس گرداند ان شاء الله 🌷 | |
|
سلام و عرض ادب
از لطفتان سپاسگزارم 🌷
خداوند سبحان نگهدارتان باد | |
|
درود بر شما استاد گرامی
سپاس از حضور ارزشمندتان 🌷
در پناه یزدان تندرست باشید | |
|
سپاس از حضور سبزتان 🌷
پایدار باشید | |
|
درود بیکران بر استاد و شاعر ارجمند جناب طاهری و سپاس از حضور سبز و پرمهرتان
پیروز باشید و سراینده و ماندگار 🌷 | |
|
عرض ادب و احترام
سپاس از حضور ارزشمندتان و توجهی که به شعر حقیر مبذول فرمودید🌷
در پناه یزدان پیروز و سربلند باشید | |
|
سلام و عرض ادب
سپاسگزارم بزرگوار 🌷
مانا باشید و پیروز و تندرست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلوات الله علیه