شنبه ۳ آذر
موسی عمران شعری از طوبی آهنگران
از دفتر سرو عرفان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۵۰ شماره ثبت ۱۳۰۲۰۹
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
یارب به هر سبب بردم هستی کوی تو
هرچه دل ارایی کند ره به گیسوی تو
ندانم چیست راز این معما همه زیبا
زود رود انکه مشتاق و شیفته ی تو
وضوی به زلال تو روشن کند عاشق
خدمت کند بی منت وزهمه هستی تو
خیال تو صنم قدرت وادی عشق هنر
شعور به رقص ادب ز رمز پرده ی تو
رخ بنما نکن نقاب چهره مهتاب به ابر
عشق جوانی برد دل به پیرانه ی تو
هلال روی مه مدار ز حلقه دریق
دل شدگانیم حلقه به حلقه ی تو
دل به دریات زدم وز طربت تر برم
خیس ترم از همه وز لب دریای تو
هرچه بکری روم باکره بکران توای
گفتم اینجاست به دل سرمدبکری تو
دیدم درختی پرگل اتشی اندرافروخت
به رقص شعله دیدم گل زد بازوی تو
چنان ان نازنین سینه گداخت زگیسو
که عرش رود دود دل وز هنر موی تو
عنبری اورد یقین شانه به زلفش کشید
ز چشم دریک نگاه تقدیر بوسه ی تو
نازدانه ی خرابات لباس اطلس بتن
دست ریسمان رسید سخاوت هوی تو
رخش به خاک گوهر بیرق ایران بسر
نشان ملک برین این همه جمله ی تو
دل می برد ز پیران سیاوش نو مکام
شعور هستی ببین عمران موسی تو
هرگلی برعطر رسید از باغ ما چیده شد
شاه نگین پوش ما در بگرانی تو
در بدخشان گران شهن او پهلوان
صدایی می کشاندش بیا که جوهری تو
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ادب احترام بانو ی نازنینم شاهزاده خانم عزیزم زنده باشی ان شا الله | |
|
سلام و عرض ادب بانو جان حصاری عزیز زنده باشید انشاالله و در پناه حق باشید انشاالله | |
|
سلام و عرض ادب بانو جان شازاده خانم عزیزم زنده باشی ان شا الله در پناه حق باشید انشاالله بانو | |
|
سلام و ادب احترام جناب سهیلی بزرگوار بسیار از شما ممنونم تشکر می کنم در پناه حق باشید انشاالله | |
|
سلام و ادب احترام جناب بهلول گرامی از لطف شما بسیار ممنونم درود بر شما در پناه حق باشید انشاالله | |
|
سلام و ادب احترام جناب انصاری دزفولی محترم و بزرگوار زنده باشید انشاالله در پناه حق باشید انشاالله | |
|
سلام و ادب احترام جناب حسین ابادی گرامی از لطف حضور شما بسیار ممنونم در پناه حق باشید انشاالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوجانم
زیباوپرمعنی بود