سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
درود و عرض ادب و ارادت 🙏🌹
شمالم تا جنوبم مثل گندم زار بی تاب است
هراسم! خش خش داس بلند و تیز مهتاب است
تنم در خشم خرمن کوب می چرخد و شالیزار
مدارش در قمر در عقربی پیچیده ،قلاب است
گرفته لاک پشتی پلک هایم را ، نمی چرخند
به پشت افتاده وقتی در نگاهش رد مرداب است
خزان هاشور بسته تا تن ترد علف ها را
بکوبد بر تن نیلوفری که محو گرداب است
زمان ! این تند تندر خورده هم شریان باران را
گرفته از تن خاک ترک داری که سیراب است
هوایی هار دارد می چرد در استخوان هایم
مرا آشفته کرده مرتعی که در تنم خواب است
بتول رجائی علیشاهدانی
آفاق
۲۷ مهرماه ۱۴۰۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چقدر محتوا با فرم متناسب و دارای عاطفه ی بالاست.
لذت بردم🌹🌹🌹
دست و قلمتان بی بلا