چهارشنبه ۷ آذر
|
دفاتر شعر محمد شریف صادقی
آخرین اشعار ناب محمد شریف صادقی
|
خیالِ بیخیالیاَم چو خالی از «خُود» کرد
هزار لحظه، همزمان ز من تردد کرد
اقامه دادم و قامت نمود و لب بیخود
به جای «اَشهَدُ» با «اَعشَقُ» تشهّد کرد
هزار شکوه بگفتم به اشک با معشوق
فقط «سکوت» گفت و در سکون تفقّد کرد
به رندیاَم مگر کنم طریق تا قبله
که مدعی به سمتِ ناکجا تعبّد کرد
هزار حجِّ تجارت به جای واجب رفت
حجابْ جر داده و جلوه در تهجّد کرد!
شریف! من نه حریفِ رهِ بلا بودم
بشد هر آنچه که باید شد و چه میشد کرد؟
خوشا کسی که شعرِ ما شنید و چون صادق
به عهدِ عشقِ ازل، تا ابد تعهد کرد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنون از شرح نکته سنج شما🙏🙏🙏 | |
|
درود وعرض ارادت خدا قوت وسپاس استاد ازاد | |
|
درود استاد سیاوش اندیشمند خداقوت بهرمند از تشریح مطالب ارزشمندتان | |
|
سلام متشکرم لطف دارید زنده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب صادقی عزیز
بسیارزیبابود