پنجشنبه ۸ آذر
پرنده ای در قفس شعری از رامینا یاراحمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۱۵ شماره ثبت ۱۲۸۲۵۰
بازدید : ۱۲۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر رامینا یاراحمدی
آخرین اشعار ناب رامینا یاراحمدی
|
مرگ برای پرنده در قفس آرزوییست که سال ها باید انتظارش را بکشد و در خیال با بال شکسته در آسمان پرواز کند.....
اکنون در اوج جوانی و طراوت پژمردگی را حس میکنم و می دانم آب هیچ چشمه ای اکسیر جوانی نیست.....
روح آشفته ام از پوشیدن جسم رنجور و زخمی ام خسته شده و دلش میخواهد پیرهن پاره کند تا پخته شود....
حال میفهمم حال آن نقاشی را که قلم بر خون خود میزد و نقاشی میکشید....
حال میفهمم حال آن شمعی را که پروانه را سوزاند و به داغ عشق اشک ریخت و آب شد....
حال می فهمم حال شاعره ای را که سرود؛در حبس و خلوتم تا وارهم به مرگ یا پر درآورم بهر پریدنی....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.