پنجشنبه ۸ آذر
نامه شعری از رامینا یاراحمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۲۱:۲۶ شماره ثبت ۱۲۷۸۳۵
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر رامینا یاراحمدی
آخرین اشعار ناب رامینا یاراحمدی
|
مغزم یخ زده است و دستانم به نوشتن تن نمی دهند.....
رودهای غم بهم پیوسته اند و دریای افسردگی در روحم پیدا شده...
چشمانم حوصله دیدن دنیا را ندارند و نور آزارشان میدهد....
در جوانی بدنم فرسوده شده و کفش های آهنی ام زنگ زدند...
لب هایم از زمزمه نامش خسته شدند و به سکوت واصل شدند...
نمی دانم چه کنم؟!...
دست به دامان کدام طبیب شوم تا دل شکسته ام را درمان کند؟.....
کدام لباسم را بپوشم که بوی تو را ندهد؟.....
به کدام شهر بروم که خاطراتت همسفر نشوند؟...
با کدام کلید باز کنم قفل نفرین شده قلبم را؟...
چگونه مرگ را فرا بخوانم برای دیدار تو؟
تو برایم بنویس در نامه ای که هرگز به دستم نمی رسد....
|
نقدها و نظرات
|
🙏🏻 | |
|
نظر لطف شماست... غزلتون واقعا زیبا بود | |
|
بزرگوارید | |
|
لطف دارید | |
|
نظر لطف شماست...🌷 پایدار باشید | |
|
بزرگوارید | |
|
سپاسگزارم ببخش!جای تو خودم را بغل کردم...... زیبا بود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.