سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      کودکی ها

      شعری از

      سعید باسوری

      از دفتر تمنا نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۱۹ شماره ثبت ۱۲۸۲۲۸
        بازدید : ۷۷   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سعید باسوری

      کودکیهایت مرا همپای مجنون میکند
      ناشکیبایی!, که این حالم دگر گون میکند
      یک غزل گفتم به لبخندت یکی دیگر به ناز
      گاه بد خلقی  تو احیای مضمون میکند
      سن من را از لب اعداد میپرسی؟ خطاست!
      کاش میدیدی لبت با این کهن چون میکند
      عشق هم یک خلسه از رویای بی هنگام ماست
      مثل چشمان خمارت! ،آنچه اکنون میکند
      نور وگرما میکشد ،معشوق ما بی سایه است
      آفتابست او، رخش همسایه افزون میکند
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مهرداد عزیزیان
      سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۲۰:۲۵
      درود بزرگوار
      قلمتان نویسا🌺🌺🌺
      جواهر بعد از صیقل سنگ بدست می‌آید
      سنگ ارزشمندی در اختیار دارید که نیاز به پرداخت دارد🙏
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۲۳:۲۰
      درود بزرگوار
      دلنشین و زیباست خندانک
      راحله حصارکی (راحیل)
      سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۱۲
      درودتان شاعر گرامی
      -🌹
      --🌹
      ---🌹
      -----🌹
      -------🌹
      ساسان نجفی(سراب)
      سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷
      درود بر جناب باسوری عزیز..
      زیبا سرودید..
      خندانک خندانک
      رویا خانووم
      سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۰۱
      درود جناب باسوری بزرگوار خندانک
      بسیار زیبا بود غزل نابتان خندانک
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۹:۴۱
      درود برشما شاعر گرامی

      جالب بود خندانک

      خندانک خندانک خندانک خندانک
      زلیخا رامیار
      شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۶:۱۰
      درود ها بر شما خندانک
      احسنت، زیبا سروده اید خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0