پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
بیر گولی سئومک اوچون ، گولشنی باخ پوزماغا گلمز
هر ایشین اوُز یوُلو وار ، دوز یولو بول ، آزماغا گلمز
بنانین زیربناسی اُلمالیدی ، یوُخسا عزیزیم
کرپیچی کرپیچین اوسده بوُشونا دوزماغا گلمز
ساغلیغیندا بیرینه حورمت اگر ائدمَمیسن سن
اوُ اوُلندن گوزلیم اوز گوُزیوی قازماغا گلمز...!
مجلیسیندن گئدیب اَیلَشسَن اگر دوُرییه خاطیر
خورمانین چیدیین آغزوندا داها اوزماغا گلمز
چیخارون وار..!؟ ساغ اولار کن بیرینه ائیله محبت
پارچیا ، تابلووا نیسگیلّی سوُزی یازماغا گلمز
" آیمان" الحق کی اوُجوردو.. سوُزی سن لاب اَریدیرسن
کار اوُلان بیر گولاغا هر سوُزی دهَ سوزماغا گلمز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش برگشتید 👏🌺🌺