سلام امیرحسین جانم شاعر بی نظیر
کاش علم وسواد شما را داشتم و بعد شعر می گفتم
چقدر قشنگ گفتی و من چقدر درکش می کنم😔
جمله سنگینیه امیرحسین پایان عشق پایان زندگیه
دیدگاه و حرف زدن یه هنرمندی مثل تو با من خیلی فرق می کنه
و من بلد نیستم مثل تو به دنیا نگاه کنم و در موردش شعر بگم
تو بی نظیری
اما...
یادم میاد شبها یدفعه بلند می شدم ببینم پدر ومادر نفس می کشند؟؟؟
همش می گفتم خدایا اگر پدر یا مادرم رو از من بگیری می میرم
اما من هنوز دارم زندگی می کنم و هنوز دارم گاهی می خندم
بعد از فوت پدرم فکر می کردم کارم تمام است...نه!!! ادامه داشت
فکر می کردم بعد از عشق تمام می شود....نه!!! ادامه داشت
همه چیز نیست و نابود می شود اما زندگی ادامه دارد و حتی هنوز گاهی می خندیم
من هنوز لابه لای خنده هایم به پدرم فکر می کنم و به خودم سخت می گیرم
هنوز گاهی در میانه خوشبختی به پایان عشق فکر می کنم و خودم را ملامت می کنم برای همه چیز
واااای چقدر حرف زدم
دوستت دارم شاعر کار درست
یک شعر بگو که رگ غیرتمان بزند بیرون
اینهایی که من می گویم شعر نیست
دمت گرم که می آیی🙏🙏🙏🙏
درودبرشما جناب ابراهیمی عزیز
بسبارزیباودلنشین بود مثل همیشه
لذت بروم ازقلم توانمندتان
حس وحال ترانه داشت وبسیاربردل می نشست چون ازدل برآمده...
موفق ترباشید