جمعه ۲ آذر
به قول گفتنی شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۳:۴۴ شماره ثبت ۱۲۱۱۴
بازدید : ۹۳۹ | نظرات : ۷۲
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
به قول گفتنی،
قلم که به کاغذ رسید،
پدر فشن تیوی را باز کرد
مادر آستین هایش را بالا زد
مرغ همسایه بساط لی لی را به پا کرد!
بقال محل زیر آب زد و شورای شهر شد!
فراش بانک زد و ارتقاء شغلی گرفت.
همه بخوابید،
ضامن شعرم در رفت!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.